من اگر وزیر بهداشت بودم حتما نقاطی را در کلیه شهرها به صورت تصادفی انتخاب می کردم و روزانه از آنها نمونه آب گرفته و بررسی های میکروبی و عنصری روی آنها انجام می دادم. به چند دلیل: لوله های آب با گذر زمان پوسیده شده و ممکن است عنصر سازنده آن یعنی آلومینیوم که سرطان زاست در آب حل شود و به مصرف هموطنان برسد.

۲. از زمان های بسیار دور یکی ازراه هایی که دشمنان کثیف مثل صهیونیستها برای مبارزه استفاده می کردن آلوده کردن آب های عمومی به سم، زهر یا مواد میکروبی و بیماری زا بوده. امروزه کار این بشر دوپا به جایی رسیده که از ده ها سال پیش شروع به ساخت سلاح های ویروسی و میکروبی کرده. مثلا در آمریکا از سال های پیش در حال ساخت ویروس های ژنتیکی هستند. همانطور که ویروسی ساختند که فقط مرغ ها یا گاو ها بگیرند، حتما ساختند ویروسی که گرو ه های خاص انسان ها رو هدف قرار بگیره. مثلا افرادی با چشم قهوه ای و موی مشکی. یا مثلا ژن آریایی و ...امروزه حتما در تصفیه خانه ها آب ها را آزمایش می کنند ولی بعد از تصفیه خانه بعید می دونم. 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی این امکان وجود داره که دشمن شیطان پرست بیاد و با استفاده از وسیله ای مثلا چیزی شبیه به وسیله آندوسکوپی سمی یا ویروسی را به داخل آب تزریق کنه، از تو خونش یا باغش یا هر جایی که به شبکه آبرسانی دست رسی داشته باشه. 

گوش کردن صحبت های استاد رایفی پور در مورد فراماسون ها و اون بلاهایی که به سر مخالفانشان می یارن خیلی عالیه. 


حتی شرایطی فراهم می کردم که در صورت امکان آب رو از لحاظ سحر رو جادو و به کمک اساتید علوم غریبه و عرفا بررسی می کردم. جهت اطلاعتان آب که از عناصر اصلی حیات کی باشد هشیار بوده و جادوگران با خواندن اورادی یا قسم دادن آب می تونن فرد مصرف کننده را مسحور کنند یا بیمار کنند و ...البته دانشمندانی امروزه تقریبا هشیار بودن اب رااثبات کردن مثل ایموتو ژاپنی. البته از همان اوایل اسلام و از طریق حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت عصمت و طهارتشون و بعد از اون عزیزان، از طریق علما گفته شد که اگر مثلا این سوره خاص یا این آیه به این تعداد بخونی و به آب بدمی و از اون آب بنوشی و باهاش غسل کنی، سحر و جادو و ... باطل می کنه و باعث شفای فلان مریضی میشه. اینم شعری از مولوی :


جمله ذرات عالم در نهان                

با تو می گویند روزان و شبان

ما سمیعیم و بصیریم و هشیم             

با شما نامحرمان ما خاموشیم   


کانال اینساگرام وبلاگ :sarbazeou