اعوذبالله بالله من شیاطین الجنی و الانسی.

واقعا چشم زخم و چشم شور حقیقتیه. درون چشم این شیاطین انسی چیه؟ عنکبوته چیز دیگه ای الله اعلم. رفتم فروشگاه کوثر زیر نظر شهرداری اصفهان داشتم به نماد اپل و دیگر نمادهای فراماسون به کار بده شده در این فروشگاه نگاه می کردم که پسر جوونی که روبه من ایستاده بود و موهاشو به حالت شیطان پرستا بالا زده بود اونجا موقع حساب کردن یک لحظه یک چیزی روی سرم مثل حالت یک باد ملایمی حس کردم، با توجه به تجربه که قبلا داشتم حس کردم این طرف غیر طبیعیه حالا بنده میگم شیطون انسی شما بگو جهش یافته یا میوتنت  mutant. هر زهرماری بود سریع احساس بدی بهم دست داد ، اومدم خونه آتش درست کردم و اسفند و نمک و کندر دود کردم و آیت الکرسی و چهار قل می خوندم که ناگهان  سرم شروع کرد به خاریدن و یکدفعه روی دستم یکعنکبوت کوچیک دیدم. نمی گم حتما چشمش عنکبوت داشت و فرستاد از روی سر یا همون چاکرای تاج بره درون جسم و روح و شروع به خرابکاری کنه ولی بی ربط هم نبود. اسلام وقتی توصیه می کنه کلاه بگزارید سرتون حتما دلیل داره. پناه بر خدا و لعنت خدا بر جمیع شیاطین خصوصا مردان چشم عنکبوتی را.


چند جمله ای هم راجع به عنکبوت و چشم شور از کتاب حلیت المتقین علامه محد باقر مجلسی رضوان الله تعالی علیه. 


در حدیث معتبر وارد شده است: چشم بد را تأثیر مى باشد. و فرمودند که بسا باشد که چشم

[]بد، آدمى را به قبر و شتر را به دیگ داخل کند، پس کسى که خوش آید او را چیزى از کسى، "اللَّه اکبر" بگوید. در روایت دیگر: نام خدا ببرد.


[]در روایت دیگر از حضرت صادق علیه السلام منقول است: چون ترسد که چشم او در کسى یا در او تأثیر کند، سه مرتبه بگوید: «ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللَّهِ الْعَلىِّ الْعَظیمِ». و فرمود: هرگاه کسى با هیأت نیکو خواهد که از خانه بیرون رود، سوره «قل اَعُوذُ برب الناس" و "قل اَعُوذُ برب الفلق» بخواند و بیرون رود تا چشم بد در او اثر نکند. 


در روایت دیگر فرمود: هرکه را اثر چشم به او رسیده باشد، دست‌ها را برابر رو بلند کند، و سوره حمد و "قل هو اللَّه احد" و "قل اعوذ برب الفلق" و "قل اعوذ برب الناس" بخواند، دست بر پیش سر بکشد.


[]پاک کنید خانه هاى خود را از تار عنکبوت که گذاشتن آن در خانه باعث فقر و پریشانى مى شود.


[]حضرت رسول صلى الله علیه وآله وسلم فرمود: خانه شیطان در خانه هاى شما جایى است که عنکبوت مى تند.


[]از امیر المؤمنین علیه السلام منقول است: تنیده عنکبوت و خاکروبه را در خانه گذاشتن باعث پریشانى مى شود.

[]