نماد های شبیه به شیطانی و ابلیسی و فراماسونری


عکس بالا سمت راست نماد یا آرم شهرداری اصفهان 

عکس پایین سمت راست همان آرم شهرداری اصفهان ۹۰ درجه چرخیده. هرچی به این آرم نگاه مکنم به نظر شبیه یک سر با یک چشم اونم چشم چپ یا چشم جهان بین لوسیفر با ابرو و دهنی بسیار خندان می بینم. الله اعلم. یه شعری بود  "چشم چشم    دو ابرو    دماغ و دهن یک گردو" انگار طراح این شعرو منهای یک چشم و یک ابرو به آرم تبدیل کرده. 

عکس بالا سمت چپ نماد یا آرم سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، شهرداری اصفهان، بازار های روز کوثر: آرم شهرداری درون آرم شرکت فراماسون یا شیطان پرست اپل قرار گرفته به طوریکه اگر اونو حذف آرم شرکت اپل که همان سیبی است که یک گاز بهش زده شده. لازم به یادآوری است که شیطان پرستان معتقدند که درخت یا شجره ملعونه که حوا همسر حضرت آدم علیه السلام به واسطه فریب ابلیس از آن خورد درخت سیب بوده. اگر شما یک سیب را از وسط در حالی که عمودی است ببرید، یک ستاره ۵ پر می بینید.

عکس های پایین وسط و چپ نوزادانی یک چشمی شبیه توصیفاتی که برای دجال گفته شده. توصیفات یکی از مادران این نوزادان:دجال؟؟

دختری که در سریلانکا بدون شوهر حامله شده بود و ادعا میکرد یک سفیینه ی فضایی او را ربوده و توسط یکی از بیگانگان مورد تعرض جنسی قرار گرفته بالاخره پس از هشت ماه و بیست روز فرزندش را بدنیا آورده....در کمال حیرت و ناباوری کودکش به راستی یک بیگانه ی دورگه است...موجودی با سر و بدنی شبیه انسان ولی دارای یک چشم بزرگ در وسط پیشانی و بدون بینی...! اینجاست که علم از توضیح و توجیه این پدیده ی استثنایی و بسیار بسیار عجیب و نادر در میماند....حقیقتا ما در این گیتی تنها نیستیم ؟ فقط خدای لایزال میداند و بس....این تصویر یک روز پس از تولد نوزاد را نشان میدهد که در میان تدابیر شدید امنیتی توسط یکی از پزشکان رویال هاسپیتال در لندن گرفته شده و به تمام جهان مخابره گشته..... والبته در تولد این نوزاد بحث زیاده که میگن یکی از علایم ظهور امام زمان قیام مردی است که یک چشم در میان پیشانی دارد و معروف به دجال می باشد. و میگن شاااااااااید به روایتی این نوزاد همان دجال باشد.........االبته تاکییید میکنم .....شااااید .......و این موضوع یک مسئله حتمی نیست ........

عکس صفحه دو درخت سیب با ۳۳ برگ و س میوه سیب طرح روی پاکت های فروشگاه های کوثر شهرداری اصفهان

اگر، بازم میگم اگر اینا درست باشه و مدیران مسئول آگاهانه اقدام به تایید و استفاده از این نماد ها بکنند. این یعنی نفوذ صهیونیسم بین الملل و یهودی های مخفی درون بدنه نظام در سطوح بسیار بالا. بعد میگن فلانی چند هزار میلیارد تومام برداشت و ورمالید(در رفت). عجبا


لازم به ذکر است که طبق گفته استاد رایفی پور یکی از توهینات شرکت اپل به دین مبین اسلام  ساخت سرویس های بهداشتی شبیه به خانه کعبه در مقابل دفتر مرکزی این شرکت می باشد.

اگر این چیزا درست باشه نون به نرخ روز خوردن یعنی همین. یک زمانی نون تو شعار مرگ بر آمریکا و ... بود. حالا شده استفاده از نمادهای شیطانی صهیونیسم بین الملل و کشوری از بیخ و بن جن پرست و شیطانی مثل آمریکا.