ا#من_اگر #وزیر_بهداشت بودم حتما روی آزمایشگاه ها و کلا جاهایی که برای تشخیص #بیماری هست، یک نظارت دقیق و قوی می گذاشتم چرا این مکان ها بسیار برای #دشمن می تونه مهم باشه، به چند دلیل:

۱.نسل کشی ۲.ریشه کن کردن دین ۳.افزایش هزینه های گزاف به ملت ۴.درآمد زایی ۵.اهداف #سیاسی


اگر دشمن خدای نکرده در این مراکز نفوذ کرده باشه اونم دشمنی همچون #صهیونیزم چه بلا هایی که می تونه سر این مردم بیاره. فقط کافی با دستکاری در نمونه یا نتیجه آزمایش یا دستکاری در رادیوگرافی و ... کاری کنن که پزشک طرف تشخیص بیماری مهلک بده. این یعنی تا همین جا شخص نصف العمر شد. حالا نصف دیگشم با شروع درمان. چه هزینه هایی با این کار هم از لحاظ انسانی و هم از لحاظ مالی تحمیل می شه به ملت و چه درآمدهایی که با افزایش بیماران غیر واقعی به دست نمی یارن. گفته می شه سیستم #پزشکی دنیا دست صهیونیست هاست و این یعنی افزایش خرید داروهای خاص و تجهیزات از اونها.


البته بدون نیاز به نفوذ شخصی دشمن هم ممکنه باشه به اینصورت که اونا شاید با استفاده از علوم غریبه و استفاده از اجنه و دیگر خلق خدا بتونن در نتیجه آزمایش ها و عکس ها دست کاری کنن. الله اعلم 👈لطفا صحبت های #استاد_رائفی_پور را هم در زمینه #دشمن_شناسی گوش کنید.


خواهشی که دارم اینه با کوچکترین مشکلی نرید خودتون بسپارید دست این آزمایشگاه ها و ...بهترین که کاری که می شه دعا به درگاه حضرت حق و توسل به ائمه هدا در وقت و شرایط مناسبش با اعتقاد کامل و در کنارش هم در مواقع ضروری استفاده از گیاهان دارویی و غذاهای مناسب طبع با مشورت با یک عطار مجرب یا حکیم

اینم سه آیه از قرآن کریم:۱.نرم افزار تفسیر نمونه


وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ ۙ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا


و از قرآن، آنچه شفا و رحمت براى مؤمنان است، نازل مى کنیم. ولى ستمکاران را جز خسران (و زیان) نمى افزاید.

(اسراء/82)


وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ


و هنگامى که بیمار شوم مرا شفا مى دهد،

(شعراء/80)


ثُمَّ کُلِی مِن کُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلًا ۚ یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِّلنَّاسِ ۗ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ


سپس از تمام ثمرات (و شیره گلها) بخور و راههایى را که پروردگارت براى تو تعیین کرده است، براحتى بپیما.» از درون (چینه دان) آنها، نوشیدنى با رنگهاى مختلف خارج مى شود که در آن، شفا و درمانى براى مردم است. به یقین در این امر، نشانه روشنى است براى گروهى که فکر مى کنند.

(نحل/69)

www.makarem.ir


اینستاگرام سایت با همین نام