استاد رایفی پور به نقل از کتاب یک فراماسون درجه ۲۲(البته استاد به این شکل نگفتن چیزهایی اضافه یا کم کردم دقیق خاطرم نیست) : اگر کسی بخواد در مقابل ما بایستد اونا رو بیچاره می کنیم. منزوی بشن در حدی که همه فکر کنند طرف روانی شده. اصلا فراموش بشه. هیچ دوستی نداشته باشه. 

در مراحل بعدی مسمومیت های غذایی کوتاه مدت یا بلند مدت برای ایجاد بیماری های لا علاج و مهلک. استفاده از انواع طلسم،سحر خصوصا سحر ماکول برای افراد مومن. (به گفته حجت السلام و المسلمین دکتر احمد رضا بابایی سحر ماکول یا خوراندنی به این شکل هست که شخص که از آب یا غدای محسور استفاده کنه نقاط انرژیایی بدنش باز شده و موکلین جن به درون روح و جسمش رسوخ می کنن. سحری که به عطر انجام داده باشند، مکانیزمش همینه با این تفاوت که شما اینجا یک بویی استشمام می کنی و تمام. )

مرحله بالاتر مرحله خودکشونده شدن است به این معنی که با یک تصادف یا دعوای از قبل طراحی شده ای و...طرف به نظر بیاد که اتفاقی از دنیا رفته. 

در مراحل حاد خالی کردن یک خشاب گوله کالیبر ۲۴ تخت سینه حالا اون یهودی مخفی یا شخص اجیر شده در لباس مامور شهرداری می یاد یا ...

روش تلقین فکر برای نابود کردن دشمنان: با استفاده از این روش توسط شیاطین جنی یا انسی به شما فکری تحمیل می شه(من شر الوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس). مثلا شخصی در برنامه مسمومیت غذایی یا سحر و جادو خوراندنی قرار داره. شما نمی دونی و متوجه نمی شی چرا وقتی گرسنه می شی فقط فلان ماده غذایی تو ذهنت می یاد و از فلان فروشگاه خاص. می ری و اون چیزی که اون می خواد می خری یا می رید سر یخچال اون خونه اون چیزی که اونا می خوان می خوری و دیکه خدا رحم کنه. باور کنید ثانیه ای هزار بار به خدا پناه ببریم از شر شیطان و اولیایش کمه.


روش هیستری: روشی است برای تلقین فکر بیماری. با این روش شخص می تونه واقعا به بیماری های عجیب مبتلا بشه.


یکی از روش هایی که برای تصادف ساختگی به کار می برن و بیشتر برای موتور سوار کاربرد داره اینه که سر راه هدف ماشینی قرار می دن فکر کنید دوبل و بعد درب خودرو رو در زمان مناسب بازو بست می کنن با اینکار ممکنه شما کنترل وسیله را از دست بدی و زمین بخوری احتمالا ماشین پشت سری هم بیاد روت. 


این کارا بیشتر برای کسایی به کار می برن که به هر دلیل نمی تونن مستقیم بکشند. قرآن کریم: قسمتی از آیه( و مکرو و مکر الله و لله خیر الماکرین( آنها مکر می کنند خدا هم مکر می کند، حقیقتا که خدا مکارترین مکارانه))


خلاصه اینو بگم که این حیوانات انسان نما(صهیونیستها, یهودی های مخفی گوساله پرست، فراماسون ها, شیطان پرست ها)از هر حیوانی کثیف تر تا جایی که به فرزند معصوم خودشان هم رحم نمیکنن و زمانی که دستور از بالا بیاد به فجیعترین وضع می کشن یا بدتر از اون زجر کش می کنن.

آیه ای از قرآن: نرم افزار تفسیر نمونه

۞ لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُم مَّوَدَّةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ


به یقین از میان مردم، یهود و مشرکان را سرسخت ترین دشمن نسبت به مؤمنان خواهى یافت. و بیشترین دوستى و محبت نسبت به مؤمنان را در کسانى مى  یابى که مى گویند: «ما نصارا هستیم». این بخاطر آن است که بعضى از آنها عالمانى روحانى یا تارک دنیا هستند. و آنها (در برابر حق) تکبّر نمىورزند.

(مائده/82)